افغانستان، دومین هدف اسنوا بعد از عراق در بین بازارهای منطقه

...

اسنوا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی ایران، بازار افغانستان را به عنوان بازار هدف صادراتی خود شناسایی و انتخاب کرده و پس از ارسال اولین محموله‌های صادراتی، توسعه صادرات به این کشور همسایه را در نظر دارد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، پس از بازار سنجی و بررسی فراوان بازار افغانستان از نظر کشش بازار، به عنوان بازار هدف صادراتی جدید اسنوا شناسایی شده و اولین محموله سبد کامل و متنوعی از محصولات گروه صنعتی انتخاب به این کشور صادر شد.

پس از برگزاری نمایشگاه لوازم‌خانگی افغانستان و بازار سنجی صورت گرفته توسط دپارتمان صادرات گروه انتخاب، از ابتدای سال جاری مذاکره با بزرگ‌ترین گروه تجاری افغانستان آغاز شده است.

هم‌اکنون با توجه به استقبال بازار افغانستان از محصولات لوازم‌خانگی اسنوا، گروه دیگری از تجار افغانی برای عقد قرارداد به ایران سفر کرده و سفارش گیری صادرات کالا به این بازار صورت گرفته است.

اسنوا در نظر دارد پس از تکمیل روند بررسی و سنجش بازار، در بازار افغانستان مانند بازار عراق دفتر نمایندگی خود را افتتاح کرده و همچنین نمایشگاه محصولاتش را برپا کند. از سوی دیگر به تدریج، دامنه وسیع‌تری از سبد محصولات خود را به این بازار صادر کند.

Image CAPTCHA
کد نمایش داده شده در تصویر روبرو را در کادر بالا وارد نمایید.