آغاز نمایشگاه خانه و آشپزخانه اصفهان با حضور غرفه اسنوا و تکنوگاز؛جدیدترین محصول خانه و آشپزخانه گروه صنعتی انتخاب در نمایشگاه اصفهان رونمایی می‌شود

...

سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات، لوازم خانه و آشپزخانه مدرن با حضور فعال دو برند اسنوا و تکنوگاز، از امروز به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برپا می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات، لوازم خانه و آشپزخانه مدرن از 26 الی 29 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برپاست که در این نمایشگاه، محصولات توکار آشپزخانه گروه صنعتی انتخاب در غرفه این گروه با دو برند اسنوا و تکنوگاز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سعید فتحی مدیر سازمان فروش تکنوگاز در گفتگو با واحد ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: این نمایشگاه مشابه نمایشگاه‌های free standing یا مبله برای محصولات خانه و آشپزخانه و همچنین محصولات توکار طراحی شده و برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور برند اسنوا و تکنوگاز در این نمایشگاه با توجه به استراتژی جدید گروه در زمینه فروش محصولات توکار این دو برند، برای معرفی این محصولات به مشتریان و گسترش شبکه فروش و محصولات برندهای ما صورت گرفته است.

فتحی در ادامه افزود: لوازم توکار گروه صنعتی انتخاب با دو برند اسنوا و تکنوگاز عرضه می‌شود که در سبد برند تکنوگاز محصولات فر توکار (Oven)، اجاق‌گاز صفحه‌ای‌(Hub)، هود و مایکروفر توکار و در سبد برند اسنوا محصولات اجاق‌گاز صفحه‌ای‌(Hub)، فر توکار (Oven) و هود قرار گرفته است.

وی به رونمایی از محصول جدید گروه صنعتی انتخاب در نمایشگاه تخصصی تجهیزات، لوازم خانه و آشپزخانه مدرن اصفهان اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در این نمایشگاه، محصولات پیکیج‌ به عنوان جدیدترین محصول گروه صنعتی انتخاب با دو برند اسنوا و تکنوگاز رونمایی خواهد شد.

مدیر سازمان فروش تکنوگاز در ادامه افزود: محصول پکیج در برند تکنوگاز در مرحله عملیاتی و قابل‌فروش است و بازارسنجی این محصول با برند اسنوا نیز به کمک همین نمایشگاه صورت می‌گیرد.

 

وی در خصوص اهداف حضور در این نمایشگاه گفت: یکی از مؤثرترین فعالیت‌های تبلیغاتی، حضور در نمایشگاه‌های منطقه‌ای، محلی و بومی است. به کمک این نمایشگاه‌ها، مصرف‌کنندگان و شبکه فروش می‌توانند با محصولات، قابلیت‌ها و تنوع و کیفیت آن‌ها از نزدیک آشنا شوند و به سؤالات آن‌ها پاسخ داده شود.

فتحی خاطرنشان کرد: از طریق این نمایشگاه‌ها، سازمان فروش می‌تواند متقابلاً با شبکه فروش آن منطقه از نزدیک آشنا شده و نسبت به توسعه شبکه فروش اقدام کند.

 

وی در پایان افزود: با توجه به استراتژی جدید گروه در خصوص تجمیع و تخصصی شدن محصولات توکار در یک سازمان فروش، این نمایشگاه می‌تواند شروع خوبی برای حضور رسمی و قطعی محصولات توکار گروه صنعتی انتخاب در بازار باشد.

Image CAPTCHA
کد نمایش داده شده در تصویر روبرو را در کادر بالا وارد نمایید.