خوراکی هایی که به لاغر شدن و لاغر ماندن کمک می کنند

...

جو
جو غنی از فیبر است. این خوراکی مغذی به شما در داشتن احساس سیری در تمامی طول روز کمک می کند. جو سرشار از کربوهیدرات بوده و سبب کاهش چربی و افزایش سوخت و ساز بدن می شود.
 
آووکادو
ترس از مصرف خوراکی های حاوی چربی تا زمانی که چربی هایی سالم و بی ضرر باشند، بی معنی است.
چربی آووکادو، چربی غیراشباع و سالم اسید اولئیک است. ممکن است در ابتدا با مصرف آووکادو احساس گرسنگی به شما دست دهد که امری طبیعی است. اما با گذشت زمان و با مصرف یک چهارم تا نصفی از آووکادو متوجه کاهش میزان چربی بدن خود خواهید شد.
 
ماهی قزل آلا
آگاهی از منابع غنی از پروتئین به شما کمک می کند تا بدون اضافه کردن چربی، احساس سیری داشته باشید. با این وجود باز هم 50 درصد از خانم ها در سنین 18 تا 50 سال به علت عدم آگاهی از ضرورت مصرف این ماده مغذی، از گنجاندن آن در برنامه غذایی خود غافل می مانند. مصرف ماهی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید، این خوراکی مغذی سرشار از پروتئین است.
مصرف ماهی نسبت به مصرف گوشت قرمز می تواند انتخاب بهتری باشد.
 
زغال اخته
اگر می خواهید جوان بمانید و اثرات پیری را از خود دور کنید، تا می توانید زغال اخته بخورید. این خوراکی چربی سوز بوده و در لاغر شدن بی تاثیر نیست.
 
کلم بروکلی
مصرف کلم بروکلی چه پخته و چه خام به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان توصیه می شود. همراه با این خاصیت عمده، به دلیل داشتن فیبر بالا و کالری کم، در کاهش وزن نیز می تواند تاثیرگذار باشد.
 
برنج قهوه ای
برنج قهوه ای، به دلیل داشتن فیبر بالا، جایگزین مناسبی برای برنج سفید محسوب می شود. برنج قهوه ای حاوی میزان زیادی کربوهیدرات است که سبب کاهش چربی بدن و افزایش سوخت و ساز می شود.
 
گلابی
تحقیقات نشان داده است زنانی که در طول روز 3 عدد گلابی می خورند نسبت به سایرین کالری کمتری دریافت می کنند و این ماده غذایی به ویژه در لاغر شدن آن ها تاثیرگذار است.
پس خوردن گلابی را فراموش نکنید.

Image CAPTCHA
کد نمایش داده شده در تصویر روبرو را در کادر بالا وارد نمایید.