بازاریابی و فروش

...

3 راه ساده فروش

اين 3راه ساده فروش در اثر تقاضاي شخصي مشتري صورت مي گيرد. آنها بي توجه اند به اين موضوع كه شما چه

چيزي و چطور يا كجا محصولتان را مي فروشيد .

 

1.دقت كنيد كه حواس مشتري را به خود جلب كنيد .

 

آيا 3 پيغام تبليغاتي فروش را به خاطر مي آوريد؟ آيا مي توانيد حتي يكي از آنها را هم به خاطر آوريد؟ اكثر مردم قادر

نيستند.... و اين شامل مشتريان آينده شما نيز مي شود. و دليل آن است اين كه آنها به تاثير مسقتيمي كه تبليغ بر

رويشان مي گذارد، آگاهند ولي شايد در ظاهر آن را رد مي كنند. اين يك مانع بزرگ است كه شما بايد بدانيد چطور بر

آن غالب شويد پيش از آنكه شروع به فروش كالايتان كنيد .

 

شما بايد توجه مشتري را كاملا جلب كنيد - بسيار دقيق و سريع - و گرنه در فروشتان موفق نخواهيد بود. اينجا 3 راه

پيشنهادي و اثبات شده است كه توسط آنها قادر خواهيد بود توجه مردم را به سرعت بدزديد:

-به طريق علمي اثبات كنيد. مثلا بگوييد: " حتي دكترم نيز از اين محصول بهداشت استفاده مي كند. "

-آنها را با گفتن جمله اي خاص متعجب كنيد مثلا: محصول ما را بخريد و تا يك ماه پولش را نپردازيد .

-سوال تحريك آميز بپرسيد. مثلا: اگر شما يك تاجر رده بالاييد، چرا 6 عدد از محصولتمان را نمي خريد؟

توجه: عنوان مقالاتتان بر روي وب سايت نيز مي تواند جلب توجه خواننده كند. بسياري از مردم در سايت هاي مختلف

مي روند و به سرعت از آن خارج و به سايت ديگري مي روند - مگر اينكه به محض ورود به سايت با عنوان محرك يا

تعجب بر انگيزي مواجه شوند .

 

2. بر روي روابط انساني تاكيد كنيد .

 

بسياري از مشتريان دور انديش حاضرند از اشخاص حقيقي بيش از شركت هاي حقوقي خريد كنند. به جست وجوي

راهي بپردازيد كه روابط شخصي شما را با مشتريان دورانديش ايجاد كند. مثلا :

 

... اگر شما روبه روي مشتري و به صورت حضوري كالايتان را به او بفروشيد، به زمان كمي جهت شناخت مشتري تان

نياز داريد و او نيز شما را حضوري بيشتر خواهد شناخت .

 

... اگر شما اقدام به فروش كالا بر روي اينترنت كنيد نيازي به حرف زدن با مشتري نداريد و او از طريق عنوان هاي

سايت تان و متن هاي آن به شما اعتقاد پيدا و خريد مي كند. آنچه كه شما در معرفي خود و محصولتان بر روي سايت

ارائه مي دهيد باعث اعتماد مشتري مي شود. پس در انتخاب بهترين و ناب ترين عناوين كه باعث بر آورده كردن نياز

مشتري مي شود، كوشا باشيد .

 

توجه: خودتان كالا را به مشتري بفروشيد تا از كالاي مناسب و راحت شما آگاه شود. ولي در ادامه براي جلب اطمينان او

تاريخچه شركتتان و نتايج زياد فروشتان را نيز به او ارائه دهيد تا از توانايي زيادتان در صورتبخشي به وعده هايشان

مطمئن شود .

 

3.موجب بيداري تصورات مشتري تان شويد .

 

سود كالايتان را براي مشتري در قالب كلماتي زيبا و كلام دلنشين متصور شويد. بعد به او بگوييد كه با اين منافع و

مزاياي زياد كالاي ما چه احساسي در استفاده از آن دارد .

 

دقت كنيد: اگر كالايتان را مي فروشيد پس براي خريدار كالا شرح دهيد كه مزاياي استفاده از آن چه لذت بخش خواهد

بود و احساس مرفه بودن از كالا را بدون هيچ شكي به او بگوييد. مثلا: اگر به مشتري تان قايق مي فروشيد شرح دهيد

كه با آن قايق در ميان امواج آب همراه و كنار دوستان چه لذتي خواهندبرد. اگر فرصت شغلي تان را اين گونه ارتقا دهيد،

خودتان حتي تصور كنيد كه بعد از مدتي كار سخت در خانه بودن و بدون كارفرماي بالاي سر چه لذتي خواهيد برد .

توجه: از اينكه كلمات و توضيحات شما باعث ايجاد تصورات دل انگيز مي شود مطمئن شويد، نه اينكه با توضيحاتتان

ويژگي هاي كالا را شرح دهيد. مردم در هنگام خريد، زياد به ويژگي هاي كالا كه در برگيرنده تكنولوژي پيشرفته است

توجه نمي كنند. مثلا در هنگام خريد يك نوشيدني خنك، حتي سالم، به درصد سلامت آن زياد توجه ندارند. بلكه فقط

مي خواهند از خنكي آن در طول يك روز طولاني و گرم، لذت برند .

 

اين 3 راه ساده فروش محصولات با اخلاق بشري نيز سازگار است. آنها را در صفحات وب خود بكار بريد. درصد زياد

فروش باعث شگفتي تان خواهد شد .

Image CAPTCHA
کد نمایش داده شده در تصویر روبرو را در کادر بالا وارد نمایید.